Daar gaan we. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leendert - WaarBenJij.nu Daar gaan we. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leendert - WaarBenJij.nu

Daar gaan we.

Door: L1dert.

Blijf op de hoogte en volg Leendert

13 December 2006 | Nederland, Amsterdam

Bon nochy allemaal.

Nog 1 nachtje en dan de laatste dingetjes nog en we gaan.
Want morgen tussen 18.00 en 19.00 uur lokale tijd houden we nog voor enkele goede bekenden en vrienden een afscheids biertje op de steiger.
Daarna is het opruimen en rond middernacht gaan we varen. JA, het gaat gebeuren. we gaan vertrekken naar Curacao en daar blijven we volgens verwachting tot na het weekend.
Daarna lekker door naar Jamaica.
Dus nog steeds kontakt mogelijk voor het thuisfront en bij vertrek uit Curacao zal het verschillende dagen gaan duren alvoor we weer van ons kunnen laten horen.
Inkopen zijn gedaan en alles is aan boord momenteel.
We gaan met vier mensen vertrekken. Te weten Schipper Marko, en de drie opstappers te weten Jan, Arie en ik.
Natuurlijk gaan we jullie op de hoogte houden.
Maar bedenk alvast dat het hier lekker warm is, altijd zon, fijne temperatuur van het water ( 28 C) en heel veel mooie natuur.

Bedankt allen die gereageerd hebben op de site.
Prettig te weten dat er zoveel mensen mee leven met ons, of jaloers zijn op ons. Mag best hoor. hahahahaha.
Dennis bedankt voor de duidelijke verwensing, hahah.
Je mag best mee hoor, maar nog ff niet hahaha
Ik zou nog veel meer kunnen reageren, maar dat doe ik maar niet nu.
WE GAAN ECHT WEG. Sterkte allemaal in het koude en natte NL.
Natuurlijk denken we aan jullie.
( met een brede grijns).
Warme zonnige Bonairiaanse Groet.
M.J.A en ik.
PASA BON

• 13 December 2006 - 07:08

Lautje:

Veel plezier bofkont!
    Ben wel benieuwd naar jullie foto`s natuurlijk...enne de kerstkaart sturen we wel via de mail.
    dag é uut aèmstie!

• 13 December 2006 - 08:16

John D:

Veel plezier!
    Maak goed gebruik van de passaatwinden en geniet van de omgeving en het klimaat. Wij zullen aan je denken in die "zware" omstandigheden. Garoeten!!

• 13 December 2006 - 12:47

Nelly En Ben:

jaja wrijf het er nog maar een keertje in,maar we gunnen je het hoor.Ga er van genieten,dan doen wij dat van de verslagen die we krijgen.Hele fijne tijd en gezellige kerst en een gezond en en veilige terug tocht.Groetjes Ben en Nelly.

• 13 December 2006 - 12:48

Nelly En Ben:

ik bedoel een gezond 2007.gr.Nelly.

• 13 December 2006 - 13:04

Claudia&Marcus:

Hallo Allemaal!We wensen jullie alvast een zalig en zonnig(arggg)kerstfeest en een leuke jaarwisseling!!Gr.+BonVoyage...

• 13 December 2006 - 15:23

Marije:

Houd je roer recht ;-) We houden je in de gaten!

Groetjes vanuit een bewolkt, guur, klam en koud Zierikzee

• 13 December 2006 - 17:18

Pat En René:

Ahoi Shipmate,
    Een hele fijne reis toegewenst, maak er een mooie tijd van.
    We houden je reisverslagen in de gaten....

• 14 December 2006 - 05:26

Suave Sailing:

We wensen jullie een hele fijne tijd. geniet van alles wat jullie gaan meemaken. Het afscheid op de steger >... Ja was erg gezellig en denk eraan de eerste vis aan de hengel.... ja die eten we met z'n allen al zullen wij er niet lijfelijk bij zijn. Veel veilige zeemijlen toegewenst, we houden jullie in de gaten. geniet, weeslief voor elkaar en voor al doe een ervaring op die je niet vaak in je leven opdoet. Dikke kus voor jullie allemaal en kom vooral veilig weer op de rots (bonaire) terug.Arno en danielle www.Suavesailing.com
    ffeen beetje reclame!!!!

• 14 December 2006 - 21:01

Hans:

Hoi Leen,
    Ik vroeg me af wanneer je weg zou gaan. Nou,dat ben je dus al een tijdje.Jaloers ben ik op je, maar dan wel in op een gezonde manier. Ik wens je een goede reis, en doe ze in Kingston maar de groeten van mij. Op de valreep nog een spreuk, die alleen heeel oude mensen nog kennen.:-)"Krimpende winden en uitgaande vrouwen
    zijn niet te vertrouwen
    Maar: Een wind, die ruimt en een zeeman die pruimt, daar kun je huizen op bouwen."
    Het ga jullie goed.
    Hansje W.

• 15 December 2006 - 11:53

Manja:

Heeeel erg bedankt L1dert, dat je 't er nog effe inwrijft dat wij hier in dat koude, grauwe NL zitten!!!! Alsof we dat kunnen vergeten: je kan de hele dag de lampen in huis wel laten branden zo grauw is 't!
    Goed, omdat je 't zo leuk vindt om te horen:JA IK BEN JALOERS JA!!!!Hihi.
    Maar ondanks dat, wens ik jullie wel echt een ongelooflijk mooie tijd!!!! Ik ben blij, dat ik jullie reis zo een beetje kan volgen.
    Heeeel veeeel liefs, Manja

• 15 December 2006 - 16:17

Bartolo:

Hey Conjo,
    alles lekker daar, waarschijnlijk de hele tijd zeeziek, hihihi.
    we missen je al op Bonaire hoor dus als je echt perse terug wil kan dat hoor. het is wel een beetje koud hier, 27 gr brrr,
    Pasa bon pizza

• 15 December 2006 - 22:46

Brou Goes Bonaire:

Ha die l1dert! En, hoe is Curacao? We hebben nog aan je gedacht toen we wakker werden: zouden ze Curacao al kunnen zien? (Dat was om 5 uur, vanwege Niek's jetlag...).
    We hopen echt dat jullie een goede reis hebben, goede wind, mooie dingen zien, veel genieten.
    Hou ons op de hoogte en keep safe!
    liefs, Remco, Marloes en Niek

• 17 December 2006 - 19:48

Ome Martien:

Wij hier jullie daar.
    Wij bibberen jullie zweten
    Wij aan de gluwijn.
    Jullie aan het koude bier.
    Drink er een van mij dan proost ik op jullie.
    Wij wensen jullie een hele fijne kerst toe en veel wind in de zeilen.
    Groetjes van de Frenkies

• 01 Januari 2007 - 10:40

De Frenkies:

Fijn te horen dat het jullie zo goed voor de wind gaat.
    En dat jullie zo heerlijke vis op de tafel hebben staan . jullie schijten zekker nu niets anders dan vlimmen zitten wij hier op een stuk taaie biefstuk te knauwen en koud bier te drinken in de wind en regen maar binnen wel lekker warm .
    Ik ga jullie de besten wensen over doen en Marko de speciale van oma Frenken .
    Groetjes van Martien Jaennete maartje hanneke en Martijn