Mijn eerste reis - Reisverslagen van Leendert - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Leendert - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Bon dia allemaal.

Veel plezier met het volgen van mijn avonturen op de "LA BARONNE".
Samen met Marko , de schipper, en enkele anderen gaan we zeilen over de caribbean sea. Deze site houd jullie op de hoogte van het reilen en ZEILEN.
PASA BON alles.

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2007

STATIA

07 Maart 2007

Bonjour.

28 Februari 2007

Bon nochy

22 Februari 2007

Bon dia vanaf Bonaire

20 Februari 2007

FELIS CARNAVAL
Leendert

Bon dia allemaal. Veel plezier met het volgen van mijn avonturen op de "LA BARONNE". Samen met Marko , de schipper, en enkele anderen gaan we zeilen over de caribbean sea. Deze site houd jullie op de hoogte van het reilen en ZEILEN. PASA BON alles.

Actief sinds 08 Okt. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 24766

Voorgaande reizen:

06 December 2006 - 11 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: