HIEPERDEPIEP HOERA - Reisverslag uit Kingston, Jamaica van Leendert - WaarBenJij.nu HIEPERDEPIEP HOERA - Reisverslag uit Kingston, Jamaica van Leendert - WaarBenJij.nu

HIEPERDEPIEP HOERA

Door: L1dert.

Blijf op de hoogte en volg Leendert

31 Januari 2007 | Jamaica, Kingston

Hallo allemaal.
De tekst hierboven slaat niet op het feit dat we gaan vertrekken hoor, maar meer op het feit dat Koningin Beatrix vandaag weer eens jarig is.
Zo zien jullie dat ik nog steeds aan NL denk hahahahah.
O ja. gisteren ook al een bericht hier p de site gezet, maar ik denk dat de mails naar julie ergens in de atlantische oceaan zijn beland.
Volgens mij heeft niemand gisteren hiervan bericht ontvangen.
Nou hopelijk dezekeer beter.

Groeten en tot over twee weken of zo.
LANG LEVE DE KONINGIN
HIEPERDEPIEP HOERA, ja man

L1dert.

  • 31 Januari 2007 - 15:27

    Lautje:

    Hieperdepiep in de gloria!
    Waar je allemaal niet aan denkt op de Atlantische Oceaan...ik had er nog niet aan gedacht vandaag haha.

    Toedeledokio!

  • 31 Januari 2007 - 17:38

    L1:

    vorig bericht vanmorgen al gelezen .
    Dit bericht geldt zeker ook voor mij? Geslaagd.

  • 04 Februari 2007 - 16:16

    Ineke:

    heel preetig om te horen dat je nog aan ons denk Waar haal je de tijd vandaan?veel vaarplezier verder en tot ?????
    smiezeltjes

  • 05 Februari 2007 - 17:43

    Manja:

    Niet te geloven! Dit zou nou echt nooit in m'n hoofd zijn opgekomen! Hihi. X Manja

  • 05 Februari 2007 - 21:06

    Marloes:

    Ha die L1dert! Brrrr! Koud hier!!! Geniet nog maar even van het zonnetje daar, want om eerlijk te zijn heb ik behoorlijk heimwee... De laatste week hebben we nog behoorlijk wat duikjes op Oost gemaakt met Bas (waarvan de groetjes), dat was echt super. Eagle rays, nurse shark, turtles, jewfish... Oja, en wat kreeftjes. Op de een of andere vreemde manier zaten die er 2 dagen later niet meer. Dat was raar (smak smak, burp...).
    Dus doe de groetjes maar aan ons zonnige eilandje als je er langs komt en zeil ze nog!
    liefs, Marloes

  • 06 Februari 2007 - 17:47

    Corné En Caroline:

    Zo te lezen hebben jullie het goed naar je zin...geniet ervan! Heerlijk dat zonnetje, wij hadden vandaag de 1e sneeuw...ook leuk hoor!
    Jamaica ziet er geweldig uit...ga je ook nog bij Son & Rem op bezoek?

  • 08 Februari 2007 - 14:00

    Rick:

    Bericht voor Marko en de overige vaarders.

    Het ziet er allemaal top uit daar. Hier in Nederland heeft het zelfs gesneeuwd.

    Als je mij het adres van je stewardes geeft Marko, kan ik haar wel verwennen in de tijd nu jij op de boot zit, haha.

    Nog heel veel plezier en houdt me zeker op de hoogte.

    Groeten Rick

  • 11 Februari 2007 - 11:46

    Marloes:

    Ken je dat liedje van Berend Botje? Ik ben Niek de versie van L1dert aanhet leren..."L1dert Oosse ging uit varen... 1,2,3,4,5,6,7, waar is Leenderty nou weer gebleven... Hij is niet hier, hij is niet daar..., hij is naar ...?" Tja, waar zijn jullie heen?

  • 11 Februari 2007 - 15:39

    Wim En Annie:

    Hoi Marko en kameraden

    Om jaloers op te worden. Wat een heerlijk leven hebben jullie daar, altijd mooi weer en zo relaxed. Op die foto waar je die grote vis gevangen hebt, lijk je d'r wel een van het A-team. Marko geniet ervan jongen en het ga je goed.

  • 11 Februari 2007 - 20:11

    Manja:

    Hoi Rick: nou ik ben dus die stewardess van Marko!Ben benieuwd of Marko m'n adres aan je geeft!!!! haha. Ik merk 't wel.
    Maar in ieder geval alvast bedankt voor 't aanbod! Vind 't lief dat je aan me denkt! haha.

  • 13 Februari 2007 - 21:39

    Lilian:

    We zitten de dagen af te strepen om weer naar het paradijs te vertrekken. We landen op 6 maart op Flamingo Airport en verblijven 15 dagen op onze vaste stek Eden Beach. Marko we zien je wel verschijnen en een hapje mee pikken is er altijd bij !!

    Cor, Annemie Jan en Lilian

  • 16 Februari 2007 - 07:50

    Lautje:

    Ben je trouwens ook in Kingston town geweest? Het oord van de Reggae?
    Lijkt me wel gaaf, aangezien ik vroeger helemaal weg van deze muziek was.
    Jimmy Cliff, UB 40 etc.

    Wil ik natuurlijk wel foto`s er van zien he?

    Toedeledokio

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leendert

Bon dia allemaal. Veel plezier met het volgen van mijn avonturen op de "LA BARONNE". Samen met Marko , de schipper, en enkele anderen gaan we zeilen over de caribbean sea. Deze site houd jullie op de hoogte van het reilen en ZEILEN. PASA BON alles.

Actief sinds 08 Okt. 2006
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 24784

Voorgaande reizen:

06 December 2006 - 11 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: