Curacao verkend. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leendert - WaarBenJij.nu Curacao verkend. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leendert - WaarBenJij.nu

Curacao verkend.

Door: L1dert.

Blijf op de hoogte en volg Leendert

20 December 2006 | Nederland, Amsterdam

Bon dia allemaal. waar ook ter wereld.
Hier weer even een berichtje nog vanaf Curacso.
Zo het er naar uit ziet staat de grote overtocht naar Jamaica voor de deur. Want de onderdelen zijn op het eiland geariveerd, maar moeten nog door de douane. kan dus nog wel een dagje of zo duren hier. poko poko.
Maakt niet uit.
zijn 2 dagen met een auto over curacao gekrost. Zit wat minder tektiel nu aan de onderkant, maar hebben wel wat meer bodemruimte gekregen.
Veel mooie baaitjes bezogt en lekker geneoten in alle rust van alle goede geneugten van dit eiland.
Natuurlijk hieronder nog wat fotootjes zo meteen. als het tenmiste in 1 keer lukt.
Fijn te zien dat er veel mensen met ons meeleven en medelijden tonen.
Alleen jammer van Marloes dat ze gelijk even moet vertellen dat ze dolfijnen heeft gezien. is vervelend voor haar, want het hoogte punt van haar reis heeft ze er nu dus al opzitten. HAHAHAHAHAHAH.
Mijn hoogtepunt moet nogsteeds komen dus.
Houje op de hoogte.
Verder is het weer een vreemd zicht dat er overal nep kerstbomen staan met lichtjes en in de rstaurants kerstmuzxiek met sneeuw en wittekerst enz. gespeeld en b=gezongen wordt.
GAAT HET NIET WORDEN DUS.
Wij gaan de kerst zo het er nu uit ziet beleven op zee. Dus geen wittte kerst, geen kerstkalkoen, geen kerstborrel, geen kerstkaarten, geen ....... enz, enz.
ZALIG, Wat zal ik het missen HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.
W3e vertrekken dus binnenkort naar Jamaica. waar we naar verwzhting een dag of 6 voor nodig hebben om tekomen.
Maar mocht de wind weg vallen dan kan het wel 14 dagen duren .
We weten dus nog niet wanneer we daar aankomen.
De planning is te varen naar Kingston. Dat is de hoofdstad van Jamaica. en dus de thuisbasis van Bob Marley. en natuurlij de Raggea muziek.
Zal me benieuwen allemaal. Maar we houden jullie op de hoogte.
zo ddit was het weer denk ikvoor nu.
Dan nog enkele perzoonlijke nootjes:
Marloes: BEDAKT HOOR. Je weet hem aardig te scoren. Remco S. Al aan het werk?
Remco hanse: bedankt voor je kaart. leuk man.
Jop Hanse: gefeliciteerd met je verjaardag.
Manja: Natuurlijk denken we aan je en zullen goed voor Marko zorgen. Jeroen. Zitten er nog vriendjes van je in de gevangenis? kunnen we nog berichtjes overbrengen als we in de buurt zijn?
Gerda enz.: Leuk dat jullie ons ook gaan volgen op deze manier.
En alle mama's en papa's: natuurlijk zullen we goed oppassen. Zullen geen dingen doen die jullie niet willen en houden elkaar goed in de gaten hoor.
zo dit was hem weer.
ALLE COLLEGA'S werkse.
Andre: ik bel wel eens vanaf Jamaica of zo.
Rinus: hoe is het met de boekingen?
Ben: leuk dat je gereageerd hebt.
Nou mensen ik ztop voor nu.
NOGMAALS HEEL FIJNE KERSTDAGEN. neem een borrel op ons en laat de kerststol goedsmalen.
PASA BON NOEL.
M. J. A. en L.

  • 20 December 2006 - 16:12

    Christoffel:

    Hoi Leen, ben je ook nog op die berg geweest die ze naar me vernoemd hebben? hihi. Ik ben blij te vernemen dat het super gaat daar. Ik had niet anders verwacht eigenlijk. zon zee zeilboot duikspullen mee.. Wat kan er mis gaan. ja geen wind, ok. nou hier loopt alles ook helemaal goed, ik ben me aan het voorbereiden op de kerstreis. Naar Freiburg. Daar is ook al geen sneeuw. Maar ik heb wel de meeste kans op een witte kerst. ik heb overigens wel even je spullen uit je bus geleend. geen nood je krijgt ze terug hoor. Dat was het weer, inderdaad vanuit NL valt er niet echt veel te melden, daarom moet jij dat wel blijven. Vier die vakantie ook voor ons. Veel plezier en ik kijk al uit naar de volgende serie. Chris

  • 20 December 2006 - 16:58

    Leonne:

    Leentje, ik moet eerlijk zeggen dat het foto's maken je steeds beter afgaat. Nu nog netjes leren schrijven. Geniet ervan jongen.

  • 20 December 2006 - 17:36

    Dennis :

    verjaardag was goed ! zaterdag overhuizen en sàvonds zoepen wie ene grotte....stelletje lekkere wijven op foto 30 laten jullie die wel een beetje met rust stelletje geitenneu...

  • 21 December 2006 - 07:11

    Lautje:

    Hier gaat MB (niet jouw favoriet haha) altijd op vakantie om te duiken en zijn ook wat clips opgenomen...hebben jullie toch dezelfde smaak...
    Gezellige feestdagen op de grote zee & Bon Dias!

  • 21 December 2006 - 23:23

    Margot Haagsma:

    Ha die Marco, en crew,

    Leuk dat je de reis met de Barones voort zet zeg.
    Ik ben best jaloers kan ik je vertellen, maar wens je natuurlijk wel heel veel plezier en een behouden vaart. Ik zal jullie site regelmatig even checken en kijken waar jullie zijn!

    Ik ben nu bij mijn ouders in Costa Rica. Gisteren nog een duikje gemaakt, in de Pasific, visability: horrible!
    Ik ben te veel verwend door dat aquarium naast Bonaire ;)

    Morgen vertrek ik weer richting Hollanda.

    Goede reis!!!!!

    Groetjes, margot

  • 22 December 2006 - 17:49

    Manja:

    Heb net een heerlijke oliebol naar binnen gewerkt! Hebben jullie niet daar he?! Hihi.
    Ik zal je zeggen: had 'm graag opgegeven voor kerst met jullie op de boot! Maar helaas....
    Ach:mocht van jullie toch alleen maar aan een touw vastgebonden in de keuken staan! Dus bij nader inzien:ik blijf wel lekker hier! Is trouwens een stuk gezonder voor jullie ook!!!! Een voedselvergiftiging midden op zee is ook niks! Hihi.
    Goed: hoop dat jullie nu eindelijk snel richting Jamaica kunnen! Wordt nu wel tijd he!
    Wens jullie een hele goede reis en veel plezier samen! X Manja

  • 24 December 2006 - 10:16

    Hannie En Jan:

    Eindelijk ik zit achter de computer om jou een berichtje te sturen.
    wij wensen jou en mede reizigers fijne kerstdagen.
    Zo dat was het en tot de volgende mail.

  • 24 December 2006 - 11:18

    Th. Oudhuis:

    bij jullie geen witte derst, maar bij ons ook niet, hoor. goede reis en een behouden vaart. Theo en Ria

  • 24 December 2006 - 14:48

    Ineke Tanis:

    bedankt voor de mooie foto`s krijg een beetje vakantiegevoel. vanuit Briepe geen witte kerst gewenst want die krijgen wij ook niet en jij hebt al zoveel. we nemen een lekker wijntje en proosten op jou. goede reis en kom maar snel naar huis ,we missen hier nl. een bus en chauffeur.

    groetjes Ineke

  • 26 December 2006 - 17:21

    Marloes:

    Hai Leendert, fijne kerstdag! Ben benieuwd hoe jullie kerstdiner aan boord eruit ziet???
    Als jullie goede wind hebben zouden jullie vandaag of morgen aan moeten komen op Jamaica. Als jullie geen wind hebben, duurt het waarschijnlijk nog wel even. Hier waait het hard genoeg, dus we houden vol spanning je site in de gaten voor een nieuw bericht over de grote oversteek. Geniet ze!
    liefs, Marloes

  • 29 December 2006 - 17:35

    Ilse En Ger:

    Curacao zal jullie waarschijnlijk uitzwaaien in de haven bij het vertrek naar Jamaica, kunnen we ons levendig voorstellen, goede reis en we horen wel hoe het gaat, pas op met al die kurken die knallen op oudejaarsavond midden op zee, de amerikanen zouden dit als een luchtaanval kunnen opvatten, is nogal een oorlogzuchtig volkje en hebben nog steeds soldaten in overvloed.
    goede reis jongens en we horen het wel vanuit jamaica.
    groetjes ilse en ger

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leendert

Bon dia allemaal. Veel plezier met het volgen van mijn avonturen op de "LA BARONNE". Samen met Marko , de schipper, en enkele anderen gaan we zeilen over de caribbean sea. Deze site houd jullie op de hoogte van het reilen en ZEILEN. PASA BON alles.

Actief sinds 08 Okt. 2006
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 24786

Voorgaande reizen:

06 December 2006 - 11 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: